< Όλα τα Άρθρα
Εκτύπωση

Όλα τα Χαρακτηριστικά του Google Meet για Καθηγητές και Μαθητές

Εισαγωγή:

Το Google Meet είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα για διαδικτυακά μαθήματα, προσφέροντας λειτουργίες όπως ηχογράφηση, διαμοιρασμό οθόνης, συμμετοχή μέσω συνδέσμου, και δημιουργία ψηφοφοριών.

Βήματα για Καθηγητές:

  1. Δημιουργία Συνάντησης:
    • Ανοίξτε το Google Meet και πατήστε “New Meeting”.
    • Επιλέξτε αν θέλετε να ξεκινήσετε αμέσως, να προγραμματίσετε στο Google Calendar ή να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο συνάντησης.
  2. Κοινή Χρήση Συνδέσμου:
    • Μόλις δημιουργήσετε τη συνάντηση, αντιγράψτε τον σύνδεσμο και στείλτε τον στους μαθητές μέσω email ή Moodle.
  3. Διαμοιρασμός Οθόνης:
    • Χρησιμοποιήστε το κουμπί “Present now” για να μοιραστείτε την οθόνη σας.
  4. Ηχογράφηση Συνάντησης:
    • Πατήστε το κουμπί με τις τρεις τελείες (κάτω δεξιά) και επιλέξτε “Record meeting”.
    • Η ηχογράφηση θα αποθηκευτεί στο Google Drive σας.
  5. Ψηφοφορίες και Ερωτηματολόγια:
    • Πατήστε στις “Δραστηριότητες” (Activities) και επιλέξτε “Polls” για να δημιουργήσετε ψηφοφορίες κατά τη διάρκεια της συνάντησης.

Βήματα για Μαθητές:

  1. Συμμετοχή σε Συνάντηση:
    • Κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στέλνει ο καθηγητής σας ή ανοίξτε το Google Meet και εισάγετε τον κωδικό συνάντησης.
  2. Χρήση Μικροφώνου και Κάμερας:
    • Πατήστε στο εικονίδιο μικροφώνου ή κάμερας για να τα ενεργοποιήσετε ή να τα απενεργοποιήσετε.
  3. Χρήση του Chat:
    • Χρησιμοποιήστε τη συνομιλία για να στείλετε γραπτά μηνύματα στον καθηγητή ή τους συμμαθητές σας.
  4. Ψηφοφορίες και Ερωτηματολόγια:
    • Συμμετέχετε στις ψηφοφορίες και τα ερωτηματολόγια που δημιουργεί ο καθηγητής μέσω των “Δραστηριοτήτων”.

Σχετικοί οδηγοί:

Πίνακας Περιεχομένων