Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;
Όλα τα Χαρακτηριστικά του Google Meet για Καθηγητές και Μαθητές
Εισαγωγή:
Το Google Meet είναι μια εύχρηστη πλατφόρμα για διαδικτυακά μαθήματα, προσφέροντας λειτουργίες όπως ηχογράφηση, διαμοιρασμό οθόνης, συμμετοχή μέσω συνδέσμου, και δημιουργία ψηφοφοριών.
Βήματα για Καθηγητές:
- Δημιουργία Συνάντησης:
- Ανοίξτε το Google Meet και πατήστε “New Meeting”.
- Επιλέξτε αν θέλετε να ξεκινήσετε αμέσως, να προγραμματίσετε στο Google Calendar ή να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο συνάντησης.
- Κοινή Χρήση Συνδέσμου:
- Μόλις δημιουργήσετε τη συνάντηση, αντιγράψτε τον σύνδεσμο και στείλτε τον στους μαθητές μέσω email ή Moodle.
- Διαμοιρασμός Οθόνης:
- Χρησιμοποιήστε το κουμπί “Present now” για να μοιραστείτε την οθόνη σας.
- Ηχογράφηση Συνάντησης:
- Πατήστε το κουμπί με τις τρεις τελείες (κάτω δεξιά) και επιλέξτε “Record meeting”.
- Η ηχογράφηση θα αποθηκευτεί στο Google Drive σας.
- Ψηφοφορίες και Ερωτηματολόγια:
- Πατήστε στις “Δραστηριότητες” (Activities) και επιλέξτε “Polls” για να δημιουργήσετε ψηφοφορίες κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Βήματα για Μαθητές:
- Συμμετοχή σε Συνάντηση:
- Κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στέλνει ο καθηγητής σας ή ανοίξτε το Google Meet και εισάγετε τον κωδικό συνάντησης.
- Χρήση Μικροφώνου και Κάμερας:
- Πατήστε στο εικονίδιο μικροφώνου ή κάμερας για να τα ενεργοποιήσετε ή να τα απενεργοποιήσετε.
- Χρήση του Chat:
- Χρησιμοποιήστε τη συνομιλία για να στείλετε γραπτά μηνύματα στον καθηγητή ή τους συμμαθητές σας.
- Ψηφοφορίες και Ερωτηματολόγια:
- Συμμετέχετε στις ψηφοφορίες και τα ερωτηματολόγια που δημιουργεί ο καθηγητής μέσω των “Δραστηριοτήτων”.