Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;
Έλεγχος σύνδεσης στο Internet
ισαγωγή:
Η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για την πρόσβαση στην πλατφόρμα Moodle και άλλες εκπαιδευτικές εφαρμογές. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα σύνδεσης, υπάρχουν κάποια βασικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να διαγνώσετε και να διορθώσετε το πρόβλημα.
Βήματα:
- Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησής σας (Chrome, Firefox, κ.λπ.) και δοκιμάστε να επισκεφθείτε μια κοινή ιστοσελίδα, όπως το www.google.com. Αν η σελίδα δεν φορτώνει, συνεχίστε με τα επόμενα βήματα.
- Ελέγξτε τη σύνδεσή σας Wi-Fi ή δεδομένων κινητής τηλεφωνίας:
- Βεβαιωθείτε ότι το Wi-Fi είναι ενεργοποιημένο στη συσκευή σας και ότι είστε συνδεδεμένοι σε κάποιο δίκτυο.
- Αν χρησιμοποιείτε δεδομένα κινητής, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
- Αν το πρόβλημα παραμένει, δοκιμάστε να επανεκκινήσετε τον router σας:
- Αποσυνδέστε το τροφοδοτικό από την πρίζα, περιμένετε περίπου 30 δευτερόλεπτα και ξανασυνδέστε το.
- Περιμένετε μερικά λεπτά για να συνδεθεί ξανά στο διαδίκτυο.
- Εάν ακόμα δεν υπάρχει σύνδεση, δοκιμάστε να συνδεθείτε σε άλλο δίκτυο Wi-Fi (π.χ., το δίκτυο ενός φίλου ή έναν δημόσιο χώρο με Wi-Fi) για να διαπιστώσετε αν το πρόβλημα οφείλεται στον πάροχο σας.
- Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών internet για τεχνική υποστήριξη.